Αλεξίου, Θ. (Επιμ.). (2023). Θεωρία, Έρευνα και Πράξη σε σχέση με το καινοτόμο Πρόγραμμα ΕΑΝ: Το παιδαγωγικό και μεθοδολογικό πλαίσιο της ενσωμάτωσης της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο. Θεσσαλονίκη: Δίσιγμα.

Αλεξίου, Θ. (Επιμ.). (2023). ΕΑΝ: Το καινοτόμο Πρόγραμμα για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο. Συλλογή παρουσιάσεων από το Τελικό Συνέδριο ΕΑΝ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. DOI: 10.26262/heal.auth.ir.346658.

Alexiou T. (2023). Introducing English in Preschool Education in Greece: An Overview of the EAN Project ISSN: 2186-5892 The Asian Conference on Education 2022: Official Conference Proceedingshttps://doi.org/10.22492/issn.2186-5892.2023.77.

Αλεξίου, Θ., Πεντέρη, Ε., &  Σεραφείμ, Μ. (2023). Διερεύνηση αντιλήψεων εκπαιδευτικών, στελεχών εκπαίδευσης και γονέων για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο το πρώτο διάστημα γενίκευσης της εκπαιδευτικής αυτής μεταρρύθμισης. Πρακτικά Εργασιών 7ου Διεθνούς Συνεδρίου, για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 14-16 Οκτωβρίου 2022, http://synedrio.eepek.gr.

Αλεξίου, Θ., & Πεντέρη, Ε. (Επιμ.). (2022). Εκπαιδευτικά Σενάρια ΕΑΝ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», ΕΣΠΑ με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5093563, DOI: 10.26262/heal.auth.ir.341660.

Alexiou, T. & Penderi, E. (Eds.). (2022). EAN Educational Scenarios. Aristotle University of Thessaloniki. Ιn the framework of Action “Teacher Training for the Introduction of English in Preschools (EAN)”, ESPA, MIS 5093563, DOI:10.26262/heal.auth.ir.341662.

Αλεξίου, Θ. (Επιμ.) (2022) «Επιμορφωτικό Υλικό για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης,  DOI: 10.26262/heal.auth.ir.342790.

Alexiou, T. (2022). Developing educational scenarios for EFL preschool learners. In Cortina-Pérez., B., Andúgar, A., Álvarez-Cofiño, A., Corral, S., Martínez León, N. & A. Otto (Eds). Addressing future challenges in early language learning and multilingual education, pp.231-240, Madrid: Dykinson Publishing House.

Alexiou, T., & Penderi, E. (2022). Introducing the main features of the EAN project in Greece. In Cortina-Pérez., B., Andúgar, A., Álvarez-Cofiño, A., Corral, S., Martínez León, N. & A. Otto (Eds). Addressing future challenges in early language learning and multilingual education, pp. 213-221, Madrid: Dykinson Publishing House.

Alexiou, T., Penderi, T., & Serafeim, M. (2022). Investigating teachers’ and parents’ perceptions on the introduction of English in Greek preschools. Special Issue at Porta Linguarum Journal on Very Early Foreign Language Education (0-6 years old), (σελ.99-114), Spain, https://revistaseug.ugr.es/index.php/portalin/issue/view/1507.

Alexiou, T., Penderi, E., & Serafeim, M. (2021). The pilot phase of the introduction of English in Greek state pre-primary schools: portraying stakeholders’ perceptions. Journal of Applied Linguistics, 34, 2-24. 10.26262/jal.v0i34.8517.

Alexiou, T. (2020). Introducing EFL in preschools: Facts and Fictions. In Zoghbor, W. & Alexiou, T. Advancing English Language Education. Dubai, UAE: Zayed University publications, p.61-74.