Τα πρώτα 24 χρόνια της ακαδημαϊκής μου καριέρας τα υπηρέτησα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης (1991-2015), με γνωστικό αντικείμενο «Θεωρία Προσχολικής Εκπαίδευσης».

Από τον Σεπτέμβριο του 2015 είμαι καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Διετέλεσα Αντιπρόεδρος του Τμήματος (2017-2019), Διευθύντρια του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» (από 2016-Ιούνη 2020) και Συντονίστρια της κατεύθυνσης ‘Εκπαιδευτική Πολιτική (2016-σήμερα). Από το 2018 ως 2020 ήμουν Διευθύντρια Σύνταξης της Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού «Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης» και από τον Νοέμβριο του 2019 ανέλαβα Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του Παιδικού Κέντρου του ΑΠΘ. Τέλος, από τον Σεπτέμβρη του 2020 είμαι Κοσμητόρισσα της Παιδαγωγικής Σχολής.

Το δημοσιευμένο έργο μου περιλαμβάνει περισσότερα από 160 δημοσιευμένα άρθρα (αυτόνομα ή σε συνεργασία) σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά, σε πρακτικά συνεδρίων και σε συλλογικούς τόμους με διαδικασία κρίσης ενώ περισσότερες από 180 μελέτες μου (αυτόνομες ή συνεργατικές) έχουν ανακοινωθεί σε Συνέδρια (διεθνή ή ελληνικά) και άλλες επιστημονικές εκδηλώσεις. Είμαι συγγραφέας 5 βιβλίων και έχω τη βασική επιστημονική επιμέλεια άλλων 6 συλλογικών τόμων.

Είμαι Επιστημονικά Υπεύθυνη πολλών εκπαιδευτικών και ερευνητικών προγραμμάτων, κριτής σε Ελληνικά και Διεθνή περιοδικά και έχω συμμετάσχει ως Αξιολογήτρια πολλών προγραμμάτων. Παράλληλα είμαι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Εκπαιδευτών Ενηλίκων (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ και Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.), με μεγάλη εμπειρία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα εστιάζουν στην εκπαίδευση (αρχική & συνεχιζόμενη) των εκπαιδευτικών και στην επαγγελματική ανάπτυξη, στην ανάπτυξη του αναστοχασμού και της συνεργατικότητας μέσω της συνεργατικής έρευνας δράσης, στην αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων, στη μελέτη των διαδικασιών δημιουργίας αναπτυξιακών περιβαλλόντων μάθησης με ιδιαίτερη έμφαση στις ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες, στις επιπτώσεις των κρίσεων στην εκπαίδευση κλπ. Με την ερευνητική μου δραστηριότητα επιχειρώ σε μεγάλο βαθμό τη σύνδεση του Πανεπιστημίου και του Σχολείου, της έρευνας με τη θεωρία και την εκπαιδευτική πρακτική.