Είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είναι απόφοιτος του ίδιου Τμήματος, κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Γλωσσολογία και Διδακτική της Αγγλικής Γλώσσας από το Πανεπιστήμιο του Leeds στη Μεγάλη Βρετανία και Διδακτορικού Διπλώματος στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία από το Πανεπιστήμιο του Essex στη Μεγάλη Βρετανία.

Στο πλαίσιο των διδακτικών της καθηκόντων στο Τμήμα Αγγλικής έχει διδάξει μαθήματα όπως Διδακτική Θεωρία και Πράξη, Εκμάθηση και Διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας στην Παιδική Ηλικία, Αξιολόγηση και Οργάνωση Διδακτικού Υλικού, Προσέγγιση και Σχολιασμός Γλωσσικού Μαθήματος, Μικροδιδασκαλία: Σχεδιασμός Γλωσσικού Μαθήματος, Εκμάθηση Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας και Πρακτική Άσκηση στη Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας. Είναι επιστημονικά υπεύθυνη και συντονίστρια της πρακτικής άσκησης του Τμήματος όπου διδάσκει. Έχει διδάξει ως επιμορφώτρια σε σεμινάρια για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών τόσο για νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της Αγγλικής όσο και για εν ενεργεία εκπαιδευτικούς στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Έχει πάρει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα σχετικά με (α) το ρόλο της διαπολιτισμικότητας κατά την εκμάθηση δεύτερης/ξένης γλώσσας στην παιδική ηλικία, (β) την επίδραση της πολυγλωσσίας στη δημιουργικότητα, (γ) τον προσδιορισμό του προφίλ στρατηγικών εκμάθησης της ξένης γλώσσας που χρησιμοποιούν μαθητές που μαθαίνουν την Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα καθώς και τη διερεύνηση των στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη, και (δ) τη δημιουργία διδακτικού υλικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας των βιβλίων Προφορικές Γλωσσικές Δραστηριότητες (υλικό για το μαθητή & υλικό για το δάσκαλο): Για την Α’ & Β’ Δημοτικού των Μειονοτικών Σχολείων.

Επιστημονικά άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε τόμους βιβλίων, πρακτικά συνεδρίων και επιστημονικά περιοδικά όπως Language and Education, TESOL Quarterly, Journal of Applied Linguistics και άλλα. Έχει δημοσιεύσει το βιβλίο με τίτλο: Teaching English in the Primary Classroom: A Guide for Teaching Practice (University Studio Press). Τα επιστημονικά ενδιαφέροντά της εστιάζονται σε θεματικές περιοχές όπως η διδασκαλία της ξένης γλώσσας σε μικρά παιδιά, η εκπαίδευση εκπαιδευτικών, και η αγγλική γλώσσα ως διεθνές μέσο επικοινωνίας.